jag vill vara miljonär!

Japp det vill jag, hitta så mycket saker nere i stan innan när jag och tess va nere en runda, tänk om det hade funnits många miljoner på mitt kontokort så jag hade kunnat köpa det jag vill ha! så underbart det hade varit. då hade jag köpt mig och koffe en större lägenhet med en stor balkong. så man hade kunnat sola!:) eller varför nöja sig med lägenhet när man kan köpa sig en vila? Jaaa, tänk så mycket enklare livet hade varit med mycket pengar, men på ett sätt hade det varit ett problem. När man inte har pengar till allt man vill ha så värdesätter man de saker man har på anda sätt! :)

Jaa men när jag tar över världen så ska jag ha oändligt mycket pengar. och då ska alla människor i världen ha pengar, mat och bostad så att människor har det tryggt. så jag ska vara lite generös när jag tar över världen. Meeen jag vet inte när den dagen kommer då jag tar över hela världen (?) men den kommer. jag lovar! ;)

Idag är det en vecka sedan studenten! som jag längtar tillbaka till den dagen. så roligt.

En-väldigt-full-Angelica

Idag skulle man egentligen till stranden men det var fula moln över hela himlen! DUMMA!


Ha det fint. nu kom eric! :)





Postat av: Haakonmathea

Great site!!!

2008-09-18 @ 08:15:51
URL: http://haakonmathea.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0