Studenten


Dagen har åkt förbi som en susning, jag har tagit studenten! - Fy fan vad jag är bra!
Det ekar fortfarande i öronen av allt skrikande, sjungande och tutande. Meeen Gud vilken underbar dag! Denna dagen kommer jag aldrig att glömma, jag skulle vilja göra om det igen, och igen och igen.
Allt vandrande nere på stan med klassen och alla våra sånger och vår dans gjorde dagen till något helt otroligt kul! Även middagen var rolig. Efter Utgången och avsked med lärarna så vänta en åktur med Martina i min gamla grannes bil - Tack Arne! Det var så fruktansvärt kul att åka med honom.
Vi ropa och sjöng, det var även skitkul när Martinas studentmössa åkte av och blev överkörd av en bil :) hahahaha! Hon har värsta däckmönstret på sin mössa. Men roligt hade vi och det är huvudsaken!


En-väldigt-full-Angelica
För jag har tagit studenten - FY FAN VAD JAG ÄR BRA!


56544-11
Jag & Martina i bilen :)


Detta var en av de roligaste dagarna jag har varit med om i hela mitt liv!
Dagen efter var kanske inte lika rolig. var bakfull ända tills söndag förmiddag, men den baksmällan fick man ta efter den rediga fyllan - det var alltså värt det att ha sprängande huvudvärk och knappt någon röst och ont i hela kroppen! Det var VÄRT DET! Finns inget roligare än ens studentdag! Ta vara på dagen - det går så fort!

Och nu har till och med betygen kommit hem! Blev så stolt när jag såg dem!
MVG: 11 st
VG: 20 st
G: 2 st
IG: ingen chans ;)

Så jag är stolt :)


Bye bye! Nu ska jag hitta ett svalt ställe i lägenheten!





Postat av: caroline

önskar verkligen att jag också fått så bra betyg som du

2006-06-14 @ 16:13:51
URL: http://carolinesblogg.blogg.se
Postat av: Mikayvonne

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-03-25 @ 10:12:08
URL: http://mikayvonne.myblog.es

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0