Vi drar till Malmö, vi drar till Malmöööööö!

Japp, kl 10.08 så tar jag tåget till Malmö. Då ska Martina hämta upp mig på stationen! (Tur, för jag hittar inte i Malmö...) Ska bli så jäkla kul att träffa dig. Jag vet inte när jag såg dig sist? I julas? Eller så var det min födelsedag i januari! Mysigt ska det bli iaf. Lär vara mycket folk i Malmö, det är ju Malmöfestival. Men vi ska väl ta en fika, kanske kolla hennes lya och trippa runt på stan! Niceee! :) Bara prata. Vi har nog väldigt mycket att prata om idag känns det som. En gång i tiden var jag och Martina oskiljaktiga. Sen tog vi studenten. Sen faller man isär. Tråkigt. Men idag ska det bli mys att träffa henne!
Ha en bra dag allihopa!

Bara det inte blir regn? :(

Jag drar till Malmö, jag drar till Malmööööö.

Ciao.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0