Dan före dopparedan!

Ja, Lillejulafton idag. Men jag har absolut ingen julkänsla i år. Trist. Förhoppningsvis blir det bättre ikväll när vi ska till farmor. Dom har miljoner tomtar och massa julpynt. Så får man ingen julkänsla där så får jag nog ingen. Japp, middag hos farmor och farfar kl 17. Nelly ska givetvis följa med.
Imorgon är det julafton och då ska vi till svärföräldrarna och ha det mysigt.
Juldagen ska spenderas med mina föräldrar och morfar. Äta julmat där med. Då får mamma sin lilla hundvalp så jag kanske ska följa med henne och hämta den? Får se.
image624På torsdag och fredag är det dags för jobb igen. Mina sista dagar på Ingelsta.
Åt julbord på jobbet i fredes. Fick julklappar, en låda med en massa mat i och en hel kalkon.
Nu ska jag gå och fixa till mig lite.


Ha en riktigt god jul allihopa! ♥




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0