Fredag.

Gud så skönt att det är fredag! :) Jag och K är lediga. Great. Jag vet dock inte vad vi ska hitta på, ta en promenad kanske? Jag skulle vilja gå ner i stan och börja lite med julklapparna så man slipper köpa allt i december. Får väl se om K är pigg på det.
Har ringt vaktmästaren också, får se om han dyker upp sen.

Måste hitta någon fin klänning att ha på mig den 30 dec, när svärfar fyller 60 år! har fortfarande inte hittat "den".
Skulle vilja ha någon svart klänning, gärna tubtop, för jag tänkte ha mina svarta/glittriga pumps till klänningen för det är ju väldigt nära nyårsafton! ;) Och det lär inte bli någon nyårsfest för oss, (kommer nog vara trötta på nyårsafton..) och då kan man lika bra vara lite nyårsfin på denna festen! :)

nu ska jag gå och läsa tidningen och äta frukost.

Laaater.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0