Egentligen...

..skulle jag jobba i vården igår kväll. Men jag kände att jag inte ville. För det första har jag haft ont i ryggen hela helgen efter i torsdes/fredes när jag var i vården. Och sen för det andra så tror jag inte att jag hade klarat det. Jag är rätt känslig (det här med blöjor och toabesök är inte riktigt min grej..). Men nu har jag testat iaf. Och det tyckte att jag var duktig och så, men det är jag själv som inte vill. Svärmor och mamma har ju sagt till mig att jag ska vara rädd om min rygg, så jag har bestämt mig för att inte fortsätta. Och på jobbet förstod dem! Det var ingen fara.

Idag (onsdag) ska jag jobba i köket. Kl 11-16. Skön tid, fast hade hellre jobbat heldag.

Ha det bra.


(P.S Fan vad man blir utnyttjad som vikarie. D.S



Postat av: Steffenjohanne

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2010-02-24 @ 09:09:56
URL: http://steffenjohanne.3steps.com
Postat av: Sara

Fin blogg :)

2010-02-24 @ 09:32:33
URL: http://saransara.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0