Fan vad lägligt.

image601Vaknade klockan sju av att min rygg gjorde så in i helvetes ont. Fan vad lägligt när vi ska ha inflyttningsfest ikväll. Jättebra kombination. Verkligen lyckat! Wunderbart. Jävla skit. Jag har ju inte alls något att göra idag? Neee då, jag ska inte fixa käk, dressingar & vitlöksbauguetter? Det ska dukas och göras fint. Antagligen dammsuga för katterna fäller så. Ja, men det är så kul med en cp rygg.
Jag hatar min rygg. Jag tror det är vården som satte igång detta igen. Suck. Jag är så trött på det. 21 år gammal och har redan problem med ryggen! Fan vad lyckat!
Nej, jag är inte bitter. Inte alls. Ryggjävel.

Fan jag ska ända klara det.
Vinet och cidern i kylen!
Det ska nog bli lyckat.

Bild: Google



Postat av: Jessica

Klat det blir lyckat ändå, men stackare som har ont :( ... Vet vilket helvete det är, lider med av ryggont. Och ingen tid hos massör förrän nästa vecka igen :(

2007-10-06 @ 08:09:40
Postat av: Antonkaisa

This is great please keep on the good and wonderful work.

2009-09-14 @ 09:00:43
URL: http://antonkaisa.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0