Matlagning.

Vad underbart det ska bli att laga mat idag. Jag hatar att laga mat när jag är hemma annars, för när man har jobbat hela dagen med matlagning så blir det så tråkigt när man kommer hem. Men jag är som sagt ledig idag. Så det ska bli skoj. Det som är mindre skoj är diskberget som bildades imorse som jag måste sluta fred med. Sen ska jag börja göra käk, och sen blir det disk (igen...).
56544-596
Ska iaf göra en vit sås med smak av citron, dill, kräftstjärtar (kräftost som jag ska blanda i). Och på slutet ska jag vända i räkor och kallrökt lax. Och servera med pasta tänkte jag. Trist att jag ska äta ensam bara. K jobbar och ingen av mina vänner hade tid att äta middag med mig. (Dumma jobb...)!
Nu ska jag som sagt greppa tag i diskborsten och göra ett ryck!

Morsning!


Bild: Google



Postat av: Meetstandoff

I see first time your site guys. I like you :)

2007-12-31 @ 13:08:51
URL: http://meetstandoff.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0