Moderaterna?

image604
Vad fan är det för ett jävla parti som styr vårt land? Det enda Moderaterna har gjort är att förstöra.
Jävla skitsystem!

Man kan ju tacka alla ungdomar som rösta på dem. Många av er fatta inte ens varför ni rösta på dem utan bara gjorde det för att det var en "inne"-grej! Den värsta kommentaren jag har hört när jag fråga varför de rösta blått var: "Ja, men han Göran Persson är så ful". Ja, det var klokt! Väldigt klokt röstat.
Tack ska ni ha!
Hade det varit omval nu så hade de förlorat stoooooort! Vad har de gjort bra? Inte ett skit, höjer trafikförsäkringar, fackavgifter och allt skit. Man måste verkligen komma från en rikemans familj om man ens ska ha en chans mot allt detta skit de inför.

Starkt jobbat.
Det är tur vi har så många osmarta ungdomar som röstar på er, annars hade ni inte haft en chans. Fan.

Punkt.


Bild: Google, Strecket har jag ritat själv.



Postat av: SOFIE

Det är vad du anser ja. Men jag tror att de flesta "ungdomar" som du så fint kallar dem, myndiga människor, unga vuxna, röstade på vad de ansåg vara bäst eftersom att socialdemokraterna körde Sverige i botten med alla bidrag.

Ner med bidragstagarna och upp med ALLIANSEN! =)

2007-10-24 @ 19:27:32
Postat av: angelica

SOFIE: Jag anser det ja! Jag har inte sagt att alla ska tycka som mig! Socialdemokraterna får alltid bygga upp Sverige när Moderaterna har styrt. det är därför sossarna alltid blir hatade när de får börja om från början med allt när moderaterna har kört sverige i botten!
Men lilla vän, hade det varit val nu hade inte moderaterna haft en chans.

2007-10-24 @ 19:43:53
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: Anonym

haha du menar inte tvärtom? vilka har haft makten de senaste 25 åren? inte är det moderaterna iaf. Nej nu får de blåa styra upp kaoset som det så kallade "arbetarpartiet" orsakat. Det var allt för mig, tack hej leverpastej.

2007-10-24 @ 22:23:19
Postat av: cattis!

Haha go alliansen! Äntligen har Sverige fler jobb! Man är sämst om man behöver 25 år på sig att bygga upp vad ett annat parti "förstört". Inget har förbättrats heller, allt har bara försämrats. När jag får rösta ska jag verkligen se till att alliansen blir kvar. Annars vill man ju inte bo i sosseSverige heller. Fri vilja åt folket tack.

2007-11-02 @ 00:47:06
URL: http://chattis.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0