Nervös?

Imorrn ska jag provjobba på Macklinskolan i Skurup. (I köket). De lagar till 1100 portioner käk (Oj, det mesta jag har lagat till är 400 pers...Gosh!...).
Jag skulle iaf jobba mellan 08.00-15.30. Skulle göra sallad och stå i disken under rusningen. Få se hur det är. Har chans på att få vikarie jobb där om de gillar mig. Så idag är jag lite nervös! Haha.

Idag blev vi bjudna på middag hos min familj. Morfar kommer också! ♥ Mamma ska laga till riktigt söndags middag. Kalkon, potatis, sås och grönsaker! Mums! Ska bli supergott.
Är så hungrig och vi har typ ingenting i kylskåpet. (Vilka bra kockar vi är som inte har något ätbart hemma...)
Sen händer väl inte så mycket mer idag.

Jag och K hade mysigt igår. Vi laga middag och sen satt vi och titta på film "På smällen". Jag har redan sett den, men inte K. Den är superkul. Hihi. Mysig kväll.

Har börjat spana på lite klänningar, svärfar fyller 60 år den 30 dec. Så det blir stor feeest. Så detta blir nog vårt nyårsfirande detta år! Har fortfarande inte hittat något fint. Dyker väl upp snart ;)

Nu ska jag anfalla K i sängen. Han har sovit länge nu. Haha.
Kram. Ha en bra dag!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0