Pink Collection.

56544-594Jag var som sagt på Lindex med mamma innan och agera smakråd. Jag stod länge och kolla på oversize skjortan, eller skjortklänningen om man hellre vill kalla den det. Och sen pröva jag den och jag tyckte den var supersöt! Så den fick följa med mig hem. Det var från Pink Collection, så 10 % av försäljningspriset gick till cancerfonden. Kändes bra!

image595

Tänkte ha den på lördag på vår inflyttningsfest, till ett par svarta leggings eller mina svarta cityshorts med tjocka strumpbyxor. Och ett snyggt halsband. Kommer bli kanon.

Ursäkta bildkvalitén. Tycker det är så svårt att fotografera kläder. Finare i verkligheten.

Var en mysig dag tsm med mamma! ♥

Bilder: Privat & google



Postat av: Filippa

Den köpte jag med :) Underbar!

2007-10-05 @ 00:06:48
URL: http://glamourchic.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0