Torsdag

Idag är jag ledig. Snart kommer mamma hit och då ska vi smaska i oss frukost. Mys! :) Tänkte smaka "hallon & nektarin marmeladen" som svärmor gjort! Ska bli gott!
Sedan ska vi vandra ner i stan till Lindex. Jag skulle vara smakråd när hon skulle köpa jeans. ;)
Jag håller även på att tvätta, har renbäddat sängen, bytat kattsand i kattlådan m.m.
Sen ska väl vi köra och handla (Perfekt så slipper jag använda bilen, lär aldrig få parkering igen...)
Ska göra pasta idag, men en vit sås med dill, räkor, citron, och på slutet ska jag vända ner kallrökt lax. Mums! :)
Ha en bra dag!


Jag är sugen på oversize skjortan på Lindex. Hum? Köpa eller inte köpa, det är frågan! ♥



Postat av: Maria

ja det är inte roligt men det blir i alla fall bättre och bättre för varje dag som går.

2007-10-04 @ 13:57:08
URL: http://fashionstars.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0