Ullared.

Superkul var det. Fan vad mycket fina saker man får för pengarna som hade kostat dubbelt så mycket hemma. Köpte bebiskläder till Emilia som fyller 1 år. Och till henne fick jag mycket kläder:
Köpte mest inredningssaker. Och lite födelsedagspresenter.
Hitta en bomullsklänning till mig själv, (svart med fickor på magen) och ett par supersköna leggings. Och massor med strumpor! :)
Superbra!

Och idag har jag suttit och betalt in alla äckliga räkningar. Det är inte kul.
Jag skulle egentligen jobba i skurup idag igen, men ringde och sjukanmälde mig. Igår kväll fick jag skitont i halsen och när klockan ringde imorse kändes det som jag hade svalt en basket boll. Så idag är jag hemma och vila. Får se om jag kan jobba på Vigs Ängar imorgon!

See ya!



Postat av: Sandra

Ullared är alltid kul, var därför två veckor sen :)

2007-10-27 @ 14:49:22
URL: http://www.ohitslove.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0