Veckan som gått.

Ja, veckan har rusat förbi som vanligt.

Lördes:
Vår inflyttningsfest, det var trevligt. :)
Söndes: K hade värsta bakfyllan. Jag däremot var pigg och körde hem en runda till mina föräldrar och min farmor och farfar. Och hälsa på. Sedan när jag kom hem så dega jag och K i sängen resten av dagen. Åt kinamat på kvällen.
Måndes: Ringde en massa samtal som behövdes. Fick äntligen tid hos en naprapat (till ryggen). Ska dit på fredag. Ringde sedan min "gamla" arbetsplats Bollerup och berätta att jag inte hade så mycket jobb framöver om de skulle behöva mig. Och då svarar M, "Kan du börja halv elva idag?". Hahha, jag skynda mig som fan att klä om och körde till Bollerup. Var framme 10.28. Jobbade till 19. Det var kul att träffa alla tanterna igen! :) På kvällen så mös jag med K, och min lillebror kom och hälsa på!
Tisdes: Jobb på Vigs ängar mellan 07.30-16.00. Efter jobbet så körde jag hem till mina föräldrar och hälsa på mamma och farsan (mamma var sjuk idag igen....Tråkigt när hon är så "ung"). Mamma bjöd på middag. Sen körde jag till Emelie och spana in hennes lya. Hon har precis flyttat hemifrån. Fint! :) Sen var det hemfärd, dusch och sen var soffan en trevlig plats att kolla på desperate housewifes i.
Onsdes: Jobb på Vigs Ängar mellan 07.30-16.00. Körde och handla efter jobb, K var ledig så han laga mat och vi hade en mysig kväll. och jag titta även på Greys anatomy, och jag grät som ett litet barn!
Torsdag: Idag var det dags med jobb igen på Vigs ängar mellan 07.30-16.00. Hade världens klumpigaste dag. Tappa en påse med Kakao på golvet = Kakao överrallt. Mina bullar som jag bakade ville inte jäsa = döbakade. Jag skar mig, brände mig och allt har varit jävligt idag! (Ja, jag är bitter). har haft så in i helvetes problem med ryggen idag. Riktigt jävla urusel dag! Ska ta en varm dusch nu, fast då kommer jag väl få brännskador, skulle inte förvåna mig denna dag!
Fredag (imorgon): Äntligen! Ska jobba mellan 07.30-16.00 på Vigs ängar. Sen ska jag köra hem och sen blir det middag på torpet (K's familj). Även D & S skulle dit så det ska bli trevligt. (K's "storebror" och hans familj). Det skulle bli thailändskt, avslöja svärmor innan! Mums! :)


Dusch. Nu. Bye!



Postat av: Maria

åh aldrig fel med inflyttningsfest!

2007-10-15 @ 23:22:50
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-10-16 @ 20:20:25
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: Jennie

Vaaa har de balle som betydelse för de!+ sjukt ju haha de e ju rumpa :P

2007-10-18 @ 18:14:16
URL: http://unreal.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0