Fredag & Lördag.

Fredagen började med att klock-jäveln ringde och väckte mig ur min sköna och välbehövliga sömn. Så trött jag var. Ja, det vara dags att gå upp och klä på sig för jag skulle jobba. Körde till jobbet. Vi fick besök av Miljö & Hälsa. De skulle kolla så vår mat var bra och att köket var rent. Vi fick godkänt! :)
Sen äntligen blev kl 16 och jag fick hålla helg. Wunderbart! ♥ Varit en jobbig vecka.
Kom hem och möttes av K som visst var ledig hela dagen. Skönt för honom, så han hade förberett maten till kvällen och dammsugat och gjort fint! Tack hjärtat! ♥
Kl 18.30 kom mina föräldrar och Patrik, Petra, Louise och Felicia (deras barn). Vi bjöd på middag. Potatiskaka med sallad, kall chili kantarell sås med mozzarella fylld kycklingfilé. Maten var super! Jag är bortskämd med en grym kock till pojkvän! :) Sedan fick barnen se film och vi andra lira poker! :)

Lördag idag och både K och jag är lediga. Men vilken hemsk blåst det är ute. Vi höll på att blåsa bort när vi var nere på stan innan idag. Jag kunde ha på mig min nya kappa! (Yeeeeah!). Jag köpte ett par tjockare strumpbyxor. Och en present till Ann (på jobbet, jag och kollegorna ska dit på söndag kväll och äta räkor, vill egentligen inte, men får väl offra mig....)
image574Och nu kl 15 ska min kära farmor och farfar komma och fika. Har gjort en rabareberpaj med vaniljsås. Mums! :) Ska li så himla gott.
Ikväll vet vi inte vad som händer. Ser ut som det blir lugnt. Våra kompisar är upptagna. Kanske Linus och Mariella kommer så vi kan käka pizza och kolla på nya Beck - Tysta skriket! Vi får väl se annars gör jag och K det ialla fall.

Ha en underbar helg.
Tog tillbaka en gammal blogg design som låg i min mapp. Får väl byta igen om ett tag.

/Geli.

Bild: Google




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0