Fredag

Jaha, då var det fredag igen. Fan vad veckan har gått snabbt. Fast det känns ändå inte som helg för jag ska jobba hela helgen! Och det känner jag inte alls för. Ska vara i köket och det kommer vara supermycket att göra. (Suck...).
Har iaf testat på att jobba inom vården igår kväll och idag. Och det har gått superbra. Det har varit roligt och de tyckte att jag var duktig så de ville att jag skulle jobba på tisdag med, så det ska jag göra. Kul att testa på något annat ;)
Ja, min fredag kväll är lugn. K jobbar tyvärr. Och jag ska snart ta en riktigt varm dusch. Och sen ska jag tända ljus och ha de mysigt alldeles ensam. Katterna med förstås. :)
Ja, som sagt. Dusch.
Måste ju se Idol sen också. Daniel, Sam, Amanda och Marie är mina favoriter. ♥

Saknar dig K...Kom hem nu.! ♥
image593
Ska söka ett jobb på måndag. Ska lämna in CV. Får vi väl se om de behöver folk. Fråga kan man alltid. Man ska inte vara dum, som min kära fader brukar säga.
På tal om fader så bjöd mamma hem mig och K där imorgon. På middag och pokerspel, några vänner till dem skulle också dit så det ska bli fun. Synd man ska jobba på söndag bara. Så det blir bilkörning dit och hem. Ingen vin här inte! :-P

Ha en fin fredagskväll. Puss!

Bild: Google




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0