Jag vill...

Jag vill resa utomlands. NU. Precis nu. Jag är så trött på detta jäkla väder vi har här. Fan inte fått uppleva sommar. Jag har jobbat alla fina dagar som vi hade i somras. (Och hur många dagar var fina egentligen?). Jag behöver värme och sol och lite välbehövlig ledighet. Jag är alltid för snäll. Jag säger aldrig nej. Att jag är hemma idag är rätt konstigt egentligen. jag är nästan aldrig hemma från jobb. Jag ska faktiskt vara hemma imorrn med. Ta det lugnt och vila och ta hand om mig själv.
Jag skulle vilja åka till Thailand. Vara där i två veckor.
Men frågan är om jag klarar mig utan katterna så länge. Mina små hjärtan. Jag saknar alltid dem. Men det löser sig säkert. Ceasar ligger just nu i mitt knä. Fan vad underbart. Teddii och Ceasar räddar min dag idag som annars hade varit ganska ensam.
Får väl kolla upp lite resor. Vi har ju sparat undan en massa pengar, hade varit kul om vi kunde lägga dem på en resa. Hur underbart hade inte det varit? Få rå om varandra, dricka en massa roliga drinkar, sola, bada och bara vara. Så skönt. .....Drömmer mig bort.....





Postat av: Pauline

Ta med mig då :P

2007-09-17 @ 12:38:40
URL: http://palli.blogg.se
Postat av: angelica

Pauline: Absolut! :)

2007-09-17 @ 23:06:27
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: Pedermona

This site is professional and to the point.

2008-09-26 @ 09:14:08
URL: http://pedermona.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0