Jobb.

image591Skulle som sagt testa på att jobba inom vården idag. Men så blev inte fallet. För en arbetskamrat till mig var sjuk idag så jag fick hoppa in i köket. Hade inga kockkläder med mig så fick jobba i mina vanliga kläder (not like.).
Ja så istället för att sluta kl 15 så fick jag jobba till 16. Men men. Tjäna jag lite extra cash på.
Har varit och gått en runda på stan. Shoppa bara tråkiga ting. På apoteket. Tandtråd och en mjukgörande lotion. Blir så torr om armar och händer, för att jag jobbar i kök. Sköljer ju händerna typ 7000 ggr om dagen eller något likanande. Ja, nu är man hemma och ska snart ta en väldigt varm dusch.
Ska först käka lite. Tar resterna från igår (potatismos och ugnstekt falukorv).
Sedan är det Idol och Grey's Anatomy. Skitbra! :)



Postat av: Gauteagnete

Very well done site! Please keep up the good work.

2008-12-03 @ 14:04:58
URL: http://www.enequist.dk/gauteagnete

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0