Lördag.

Dagen började med att mina föräldrar hämta upp oss sen bar det iväg till Centersyd i Löddeköpinge. Men vi tyckte inte där var något kul så vi fortsatte till Burlöv Center. Där vi käka lunch på "Wok Kitchen". K hittade även två snygga tröjor. Jag däremot hitta inga snygga kläder som föll mig i smaken. Men däremot hitta jag ett sött halsband på I.Me.My. En jordgubbe hängandes i guldkedja. Endast 79 kr. Fint :)
Och våra kära katter fick lite leksaker. :) En laserpenna som man riktar mot golvet så där blir en prick och så jagar katten det. Dom är helt tokiga i denna leksak! Hihi kul! :)Tack för en rolig dag mamma, papps, lillebror och kära K. ♥
Nu kommer snart svärföräldrarna och hämtar oss. Det blir middag och lite vin och öl skulle jag kunna tänka mig. Så ikväll låter jag min bil stå och det blir en taxi hem ikväll. Det ska bli hur trevligt som helst. ♥

image592Förresten så måste jag gratta min lillebror här på bloggen i efterskott till uppskrivningen som han klara i torsdes! Roligt! :)

Ha en najs lördag kväll. Skååål!

Vi hade kul igår kväll med Anna och Emil. Drack lite vin/öl och spela spelet "Rappa Kalja". Faktiskt första gången jag spela det. Haha hur roligt som helst. Vilka förklaringar vi kom på! Till slut visste man inte vilken som var rätt. :)

(Vill hälsa till Jessica idag, hoppas din 25 års fest blir lyckad...)

Bild: Google



Postat av: Jessica

Tack så mycket gumman

2007-09-23 @ 18:38:02
Postat av: Maximilianedel

very intersting site ..congratulation..

2009-05-28 @ 09:24:58
URL: http://maximilianedel.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0