Måndag.

Idag är jag hemma från jobbet. Börjar visserligen inte jobba förräns kl 14.30 (skulle jobba i vården och testa på det yrket idag...). Men jag sjukanmälde mig innan. Mådde inte alls bra när jag vakna. Nu känns det lite bättre. Men det är bättre att vila upp sig så man blir frisk igen! Det enda jag ska göra idag är att köra till willys och handla så jag får mat i mig. Och köra till ohlssons Basar och klaga..igen! Soffan har återigen gått i sönder. Suck.

Ha en bra dag!

Febern har släppt. Men mår fortfarande skumt.



Postat av: Juliusgabrielle

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2009-03-11 @ 09:28:34
URL: http://juliusgabrielle.20six.fr

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0