Onsdag.

Ja, veckan har rusat förbi. I mådags jobbade jag till 16. Sen vid 18 kom Anna till mig och vi tog en mysig prommis. Härligt soligt väder ute. Och en massa snack. Sen följde Anna med mig hem och vi satt och snacka och kom in på en grej som man blir ledsen av. Nämligen Andreja. Vi båda föll några tårar och vi frågar oss fortfarande frågan "Varför det skulle hända just henne?". (Förresten så igår den 25 sep så var det 4 månader sedan hon lämna oss ♥). Vi satt även och kolla lite på internet (lunarstorm). Vi blev helt panikslagna. Folk som man har gått i skolan med, jaaa alla i vår ålder nästan har barn nu. Det är sjukt skrämmande. Vi fattar ingenting. Vissa av dessa människor klarar inte ens att ta hand om sig själv och så skaffar de barn? Jag tycker det är så hemskt. Usch.
Aja, tisdagen kom och jag fick köra och arbeta. Och sedan på kvällen kom Emelie och hälsa på och vi satt och snacka en stund. Sen åkte hon hem och lite efter det så kom K in genom dörren! :)
Desperate Housewifes var grymt bra igår. Hoppas Susan tar tillbaka Mike. Jag är rädd för Ian. (Heter han inte så?).
Onsdag idag ja, och jag har varit ledig. Grymt skönt. Var i Tomelilla hos mamma och åt frukost. Hämta hem vår nya matta. Mamma fick hem avin igår och det passa utmärkt att hämta den idag när man var ledig. Sedan kom K hem från jobbet och vi har städat och håller fortfarande på att tvätta. (Booooring...).
Och käkat middag. Fisk blev det. Mums!,
Nu ska jag gå och hänga upp tvätt.

Hejs!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0