Torsdag.

Yes, ska testa på att jobba inom vården idag. Så jag börjar kl 14.30 idag, och jobbar till 22. Skönt! Fast iförsej hatar jag att jobba kvällar men idag ska det bli rätt skönt. Ska gå en runda ner till stan sen tänkte jag. Måste handla hem lite käk, blir ingen lunch på jobbet idag.
Något som är trist är att mitt vikariat tar slut på söndag så sen är jag arbetslös. Vilket suger som fan! Men det brukar lösa sig på något sätt. Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag välja kläder. Tror jag kör på cityshortsen, tjocka strumpbyxor och en vit långärmad eller kortärmad tröja. Kan ej bestämma mig.

Förresten så ägde Daniel Idol igår. :) Han var skitgrym. Och Sam är söt och har en härlig röst. Hoppas på att Knut åker ut.

Hejs




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0