Veckan som gått.

Torsdes: Jobbade mellan 07.30-16.00. Sedan körde jag till Tomelilla och hälsa på Laura. Härligt att se dig gumman! ♥
Fredes: LEDIG. Med andra ord så betyder det städning hemma, efter renoveringen. Blev så fint. På eftermiddagen kom svärmor, svärfar, Ebba och Linda på fika. Linda var så avundsjuk på lägenheten! :) På kvällen kom Anna och Emil och spela spel. Emil var sååååå avundsjuk på vår fina lägenhet! Blev inte så sent, jag skulle upp och jobba på lördagen.
Lördes: Jobb mellan 07.30-16.00. Kvällen var lugn.
Söndes: Jobb mellan 07.30-16.00. Sedan blev det middag hos svärföräldrarna (På torpet). Mycket gott var det! Tack! ♥
Måndes: Jobb mellan 07.30-16.00. Kom hem och såg att fondtapeten hade kommit upp i vardagsrummet. Så nu är allt klart! Så fint! Sen tog jag och K en tripp till Tomelilla, hem till mina päron och hämta lite saker. Sedan hem till farmor och farfar och hämta några saker.
Tisdes: Ledig. Köpte ett ekskåp, till vardagsrummet. Tog lång tid att bygga ihop det. K var så duktig! ♥ Sedan inredde jag klart vardagsrummet. Sen kl 19.30 kom Mogge och hälsa på. Och vi såg Idol - Malmö! :) Ballt.
Onsdag: Idag är det jobb från 12.30- 21.00 (?) Kanske.? Vet ej när jag slutar. Något styrelsemöte som ska ha mat ikväll så jag fick in och jobba.
Torsdag: Jobb mellan 07.30-16.00. Sedan ska jag till Willys och handla. (Jipppiiieee!!).
Fredag: Jobb mellan 07.30-16.00. Sedan kl 18.00 kommer gäster. Mina päron, kanske min bror och Patrik och Petra plus barn (de är nyfikna på lägenheten).

Helgen är jag och K lediga. Tillsammans. JA, ni läste rätt. En helg lediga tsm. Måste ha skett ett under! ♥

Nu ska jag ner om i stan. Sen ska jag köra bort till Ohlssons Basar och köpa gardiner till vardagsrummet. :)

Ha de bra!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0