Mamma <3

Idag följde jag med mamma och min pappa till Landskrona för mamma skulle operera axeln, (inget allvarligt). Så medans älskade mamma låg på operationsbordet så fick farsan och jag sysselsätta oss, vi åkte till "Familia" I Hyllinge och sedan Väla Centrum i Helsingborg. Det enda jag shoppade var ett "Hårlasso" så man kan göra en lite roligare uppsättning än hästsvans i håret :)
Sen hämtade vi älskade mammsen igen och gav henne en present. Hon mådde faktiskt bra, man kunde inte ana att hon hade blivit sövd och opererad iaf.

När jag kom till Ystad igen så satt jag och K på balkongen i säkert en timme, det var strålande väder ute! Så idag välkomnar jag alla mina nya 1000 fräknar på kinderna! NU ÄR DET VÅR! :) ♥
Nu har vi precis gått en runda nere på stranden, Nelly hoppade och plaskade so vanligt i havet!

Nu ska jag renbädda sängen. Täckena har hängt ute på balkongen så de är härligt fräscha! :)

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0