Bankdosa.

När arbetsdagen var slut och man kom hem så visste jag att lönen var på kontot, så det var dags att betala de roliga räkningarna. När jag har en räkning kvar att betala så går min jävla bankdosa sönder, ja något knas hände iaf. För jag kunde inte läsa alla siffror och gissa sig till det var en omöjlighet. Så jag fick vandra ner till banken och få en ny dosa. Fick en helt ny modell. Mycket mindre och konstigare? Varför kunde jag inte få en sån som jag hade innan, den förstod jag mig på ju! Aja, så här se skönheten ut iaf. Ni har säkert inte sett en sån innan, eller hur? ;) Hahahha!



Later.



Postat av: Anonym

nej, jag har verkligen inte sett en sån innan ;)

2009-08-25 @ 16:58:12
Postat av: Johanna

Jag fick också en sådan senast min dosa gick sönder. Föredrog min gamla, den här är svår att trycka på om man har långa naglar.



Gud vilket i-landsproblem, haha.

2009-08-25 @ 21:55:25
URL: http://solo.solomag.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0