Duktig!

Nu har jag varit duktig och vikt all tvätt och stoppat det på sin plats! Pheeewww! Det var ganska mycket om jag säger så ;) Har även hunnit med att diska, renbäddat i sängen igen. Jag gjorde det i lördags men Nelly löper just nu och inatt hade nog tik-blöjan läkt. Vill inte direkt ligga och sova i det. Nu är det snart dags för kvällspromenad med Nelly. Skönt! Sen blir det nog soffhäng. Det är alltid najs!

Angelica: Säg till om jag ska hjälpa dig med designen på din blogg, inte för att jag är så bra på det, men något kan jag säkert knåpa ihop! ;)

Neeej, ut och ta en nypa luft på balkongen kanske? Fånga lite solglimtar. Vem vet om detta är sista sommarvärmen?
Ska jag avslöja en hemlighet? Jag längtar faktiskt efter hösten. Koftor, strumpor, frisk härlig luft, värmeljus, mörkt på kvällarna, varm choklad och massor av härliga tekvällar med mina girls! ;) Jag tycker att hösten är riktigt mysig, om det inte är för mycket regn och rusk, vill säga! ;) Men vintern kan vi dock skippa, jag avskyr snö-blask!


Träden är som vackrast på hösten! ♥

Later.




Postat av: Angelica

Du får jättegärna hjälpa mig! :) Jag hitta en bakgrund som jag gillade jag kan länka den adressen ju..Men om du lägger till mig på msn så kan vi snacka där istället ju :) Behöver ju inte ta lösen o så här..hihi..min msn: [email protected] Kram

TACK SNÄLLA!!! :)

2009-08-24 @ 18:17:06
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag e helnöjd med bloggen :) Tack Tack Tack!!! Ramen blev jättefin! Kramar

2009-08-24 @ 20:58:49
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0