Dusch.

Suttit och pysslat med Angelicas bloggdesign ett tag nu, och nu är den äntligen klar. Vad tycks? Den blev söt, precis som tjejen som har den! :) In och spana vetja!
Tog en dusch nu efter mitt pysslande med kodmallar och koder för jag blev ganska trött i huvudet! ;) Och jag upptäckte att jag faktiskt har bränt mig lite, det kändes inte som att solen tog när vi var på stranden för det blåste ganska mycket. Men ack, så fel jag hade! Nu bränner det som fan. Att jag aldrig lär mig att jag ska smörja in mig ;)

Nu ska jag krypa ner i renbäddade sängen och kika på tv. CSI börjar om 5 minuter! ;) Sen är det snart dags att stänga ögonen för idag ;) Jogg imorgon! Sovgott! ♥



Later.





Postat av: Angelica

Du e med söt :)

2009-08-24 @ 21:01:02
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du e med söt :)

2009-08-24 @ 21:01:23
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0