Home again.

Det blev inte så lång stund på stranden. Jag tyckte det blåste för mycket. Men skönt arr koppla av en stund tsm med flickorna! ;) Nu när jag kommit hem har jag gjort ett ärende på apoteket och jag ska strax laga lite mat.
Har även kontaktat blodcentralen nu, jag ska dit den 7:de sep på hälsokontroll och de ska testa mitt blod så att jag kan bli blodgivare. Hade varit en bra gärning om jag nu kan bli det.
Nu ska jag laga lite käk och sätta mig på balkongen. Sen måste jag nog vika lite tvätt. SUCK. Två hela torkställningar fulla av tvätt, GULP!


Bli blodgivare!
Rädda liv!

Later.



Postat av: Angelica

2009-08-24 @ 16:02:11
URL: http://larssonangelicaaa.blog.s
Postat av: Angelica

Synd att ni inte kunde va på stranden så länge..synd att där inte finns något fast till dig..de går verkligen i vågor..Kram

2009-08-24 @ 16:04:17
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0