Lördag.

Vaken tidigt på min lediga dag. Aja, tänkte börja min dag med en promenad med Nelly. Jag är så jävla sugen på att åka till Malmö och shoppa lite. Men de flesta av mina flickor är på en camping uppe i Gbg. Och svägerskan Sandra kunde inte idag, Anna K har jag inte fått svar från. Och min K ska jobba idag så han kan inte heller följa med. Ahhhhhhhhh, vad tråkigt. Och jag vill inte åka till Malmö själv, för hur kul är det? Jag var sugen på att köpa en ny höstjacka. Är lite trött på mina skinnjackor. Men jag får väl ta en tripp ner på stan här i Ystad istället. Hmmpff, hur kul är det då? Ahhhh, dumma. Jag vill. Nu.

Ähhh, jag tar en morgonpromenad och njuter av det fina vädret istället. Det är trots allt min lediga dag. ♥


Later, darlings.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0