Mp3

När jag tog min kvällsrunda med Nelly så hade jag min Mp3 spelare med mig. Hann gå i 10 minuter innan batterierna tog slut. Suck. Skönare att gå med lite najs musik i öronen. När jag kom hem så tänkte jag givetvis ladda den, men jag hittar inte sladden någonstans. INGENSTANS! Var fan har jag lagt den. Ringde till K för jag tänkte att han måste veta var den är, han brukar ha koll på sladdar och sånt trams till tekniska prylar. Men han visste inte heller. FAN. Var är den? Antagligen på ett jävla bra ställe, så att jag inte skulle göra av med den. Smarte Geli. Duktig flicka! Jag blir så trött på mig själv ibland.

Har precis tagit en dusch, blev ju helt genomblöt av svett när jag promenera. Rask takt, är det inte så det kallas? Eller snarare svettig promenad. Finns det något äckligare än att vara svettig? Jag avskyr känslan. Duschen satt där den skulle med andra ord. Nu är pyjamasen på, och jag ska krypa ner i sängen och se vad tvn har att erbjuda. Och jag ska fixa ett iskallt glas.......vatten. Ohja, där tänkte ni säkert en iskall läsk eller öl eller nått. Men ack så fel man kan ha. Så roligt ska vi inte ha det, det är trots allt bara tisdag. ;)

Imorgon är det dags för jobb igen. Kommer nog arbeta ensam större delen av dagen. Min kollega ska nämligen på en massa möten, (som vanligt). Det är så kul att behöva göra allt själv. Verkligen, det finns inget bättre. Hmmpff. Kasslergryta står det på menyn imorgon. Har aldrig lagat kasslergryta innan, så jag får väl slänga ihop något. Det brukar bli bra! ;)

Nej, sängen ropar mitt namn! Inte för att jag ska sova än på någon timme, men om jag känner mig själv rätt, så slocknar jag vid 22 ;)

Later.



Postat av: Anna

Har uppdaterat kvinna!!! hehe.



jaså, är du som jag, lägger viktiga grejor DÄR, så vet jag var ag ahr dom. Ja ellerhur



hehe



kram

2009-08-25 @ 21:11:45
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0