Slappe söndag.

Ja, vad hade dagen att erbjuda idag? Jag stoppade in hörlurar i öronen och sen tog jag en 40 minuters morgonpromenad med Nelly. Riktigt skönt var det, och jag blev så varm så var tvungen att ta en dusch efter promenaden. Fick såna jävla skoskav bara. Suck, jag avskyr blåsor!

Sen tog jag och K bilen till Tomelilla och hälsade på mina föräldrar. Tog även en tripp ut till Lunnarp och hälsa på Lillebror och Sandra, och tog en titt på deras lilla valp. Var även inne en sväng på Bo Ohlsson.
Sen nu har vi tittat på en värdelös film. ;) Men men så är det med det!
Ska snart ta en promenad med Nelly igen. ♥

Ledig imorgon med. Skönt! Sen är det jobb - tis, ons, tors, fre, lör, sön, mån.


Later.






Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0