Stranden.

Godmorgon! Blev väckt av min kära vän Anna 07.50, då hon undra om jag vill haka på till stranden kl 10.30. Så jepp, idag blir det stranden. Iaf några timmar. Nu tänkte jag ta en morgonpromenad med Nelly innan jag ska iväg. Det är så skönt att gå på morgonen. Det är inte så mycket folk, och med mp3 så blir det så roligt att promenera!
Sista dagen jag är ledig, sen är det 7 dagars slit som gäller. KUL! Nej inte direkt faktiskt.

Nepp, på med kläder och ut i det fina vädret!

Later.



Postat av: Angelica

Ja, jag e också uppe tidigt :) Känner mig utvilad o pigg idag, härligt..Men samtidigt så vet jag inte vad jag ska göra..hihi..rörigt :) Skönt med promenad :) finns där något fast jobb till dig? kram

2009-08-24 @ 09:44:21
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0