Trött.

Är trött som en gnu. Jobbat igår och jobbat idag. Var på Österportskolan idag, alltid lika kul att vara där. Jag skötte disken idag i matsalen, det var stressigt kan jag tala om. Men det är bra, då vet man att man lever.
Har varit ute på en timmes promenad. Fått skoskav igen. Hmmppff. Morr. Men det är nog bara för jag går i rask takt. Jävla fötter.

Jag kanske ska dra bort till Anna en stund och spana i deras nya lya. Emil är tyvärr inte i Sverige under flytten. han gottar sig i USA. Får väl se om hon ringer och behöver min hjälp.

Imorgon är jag ledig. Måste göra lite ärenden. Ska till banken. Och till arbetsförmedlingen. Jippi.

Måste gratulera Anna K idag som fyller 25 år! Hipp hipp hurra!

Later.



Postat av: Anna

Tack tack!!!

2009-08-31 @ 21:24:01
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0