Trött.

Ja, nu är jag slut som människa för idag. Stressig och varm dag på jobbet. Har druckit alldeles för lite vatten känner jag. Har fått huvudvärk också. Promenaden satt där den skulle iaf.. Svettig som en bäver. Rundan jag gick igår tog en timme. Idag när jag gått samma runda hade jag gått i 43 minuter, ökat takten bra sen igår. Och idag tog jag en ännu längre runda och var ute prick i 1 timme och 5 min. Duktig Geli (klappar mig själv på axeln)! ♥

Nej, jag stinker bäver så jag ska uppsöka närmsta dusch!
Imorgon är det jobb som gäller. Isterband med stuvad potatis står det på menyn. Usch!


Later.



Postat av: Elina

Men NU är det ju fredag iaf :)

2009-08-28 @ 13:43:39
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0