Tyst.

Vad tyst det var här inne då. Var är alla era fina kommentarer? ;) Jobbat idag. Började med att skala 80 kg potatis. Nice! Finns inget roligare att göra än att skala potatis. Hmmppff. Varit en riktigt seg dag. Fläktarna på jobbet gick i sönder så vi hade typ 32 grader i köket. Mmmm, så härligt att bli svettig av precis allt man gör.
Mycket svett prat i denna bloggen. Hum, ja så är det!

Ska snart ta en promenad med Nelly gumman. Alla människor borde ha hund. Innan vi skaffa Nelly så sa jag till alla att jag minsann aldrig skulle ha hund. Och nu i efterhand så är det något av det dummaste jag har sagt. Finns ju inget härligare än att ha en glad och sprallig hund, som alltid finns vid din sida. Hon gör mig så glad varje dag. ♥ Mitt lilla älskade hjärta.

ska ladda mp3 spelaren med lite nya låtar. Sen är det bara till att gå tills kroppen inte klarar med. Eller iaf mina hälar. Jag får alltid skoskav. Det är så irriterande.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0