Wallander.

Såg den nya Wallander filmen idag. "Tjuven" heter den. Väldigt bra tyckte jag, men jag är också frälst i Wallander och Beck filmer! ;)

Har varit en sväng i T-lilla idag och hälsat på föräldrarna. Och kikat på valparna som mamma passar åt en kennel. Så de ska vara hos min kära mor tills de blir sålda. Bara tre kvar, en såldes igår. Jättesöta! :)
Var inne på Bo olsson idag med. Och vet ni vad jag köpte? En ny kudde som jag kan mysa med på nätterna. Mina andra två var ganska slitna om man säger så ;) Så det ska bli skönt att krypa ner i sängen sen med en alldeles ny och fluffig kudde! :)
Har varit ledig idag. Riktigt skönt efter denna jobbehelg. Imorgon är det dags för verkligheten igen. Jobb alltså. Även torsdag och fredag sen är jag långledig lör, sön och mån! :) Nice!
Under kvällen har jag tagit en lång promenad med min kära vän Emelie! ♥  Det var ett tag sedan vi träffades så vi hade en del att prata om ;) (som vanligt då alltså). Haha.
Ne nu ska jag ta ett skutt ner i sängen och slänga på en film, som man kan somna till om inte annat ;)

Later.



Postat av: Anna

Hihi, tack tack, det värmde. Allt har liksom satt sig överallt tycker jag. Hehe

2009-08-19 @ 20:37:26
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Matilda

härligt med ny fluff-kudde!



sv: tack så mycket! vad roligt att du gillar den! :-D

2009-08-20 @ 13:11:04
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål.Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himmla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-08-20 @ 23:01:59

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0