Jag är inte ensam.



Svärfar tipsa mig om en artikel i Aftonbladet som handlar om Försäkringskassan. Det är sjukt att så många går igenom det jag gör. Att inte få några pengar från F-kassan. Det är otroligt många som går igenom det. Hur fan ska folk klara sig?

Läs artiklen här på Aftonbladet.

Jag har skickat ett mejl till killen som har skrivit artiklen och berättat om min sitiuation. Det kändes bra, bättre att dem får veta att det är många fler som har det så här. Snart är det 4,5 månad som jag har varit utan pengar. Jävla skitsystem.

Bild: lånad av aftonbladet.



Postat av: *Mippi*

NU e de fakta att jag skall göra om teorin skrivit de i bloggen idag..

2009-01-08 @ 15:40:07
URL: http://www.mippi.se
Postat av: Sara

Läste den där artikeln. Helt sjukt hur dom håller på.

2009-01-08 @ 15:58:32
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, vi bor väldigt centralt. Skönt när man bor i lägenhet, men vill bor lite längre ut när vi skaffar hus. Ja, vi letar hus, e rätt tid nu att köpa hus, så vi ska bara hitta något som passar oss oxå. Inte så lätt alltid. Alltid lättare när man har fast eller iaf längre vik. Men nu när du kan börja jobba igen så får man ju hoppas att du hittar något. Vi betalar 4200 för denna, så det hade absolut varit roligare att lägga dom pengarna på ett hus ist.

2009-01-08 @ 17:47:35
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Ebba

Stackare! Hur kommer det sig att du levt utan pengar så länge?

Kram!

2009-01-08 @ 19:56:03
URL: http://byebba.blogg.se/
Postat av: *Mippi*

Usch vad tråkigt du får väl gå till doktorn igen då? fy vad trist nu när du blivit bättre.



Ja de med teorin sugen fett men kan inte göra nått åt de, jag fick gråta för pappa o baby sen pratade jag med en supergullig tjej (har blivit kompisar genom bloggen) skall faktiskt träffa henne nästa vecka :D hihi sen får vi träffas =)

Iallafall så kändes de så mkt bättre när alla gulliga som skickat på facebook o msn så de e bara att bita ihop å göra om de..

va så gulligt när jag pratade med pappa å jag grät å han sa va hela tiden så började han trösta mej med, aa du skall få mer löneförhöjning detta året å sånt haha han e för rolig ;) de va ju bra men hjälpte inte med pengar i stunden :( då va jag bara arg o ledsen.. men nu e jag normal bara väntar på att baby skall spela klart så vi kan åka å handla cigg!!! Puss

2009-01-08 @ 21:55:19
URL: http://www.mippi.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0