Drygt.

Ingen som ringde in mig igår (söndag) och ingen ringde in mig idag heller. Dock ringde Lövestad skola och fråga om jag kunde jobba imorgon. Så tisdag och onsdag är de enda dagarna jag är bokad just nu. Det känns inte så lönt att dem har 5 st i poolen, det finns inte så mycket jobb till alla. Känns rätt meningslöst. Hade lika gärna kunnat hjälpa till på mina jobb i Ystad istället, då hade jag nog lyckats få ihop mer jobb än vad jag har nu.
Snälla, låt december månad bara rusa iväg så mitt jobb i Sjöbo tar slut.

Idag ska jag springa ner en runda i djuraffären och se om jag hittar en reflex-sele till Nelly. Hennes reflex väst funkar inte att ha under selen. Den har gått sönder. Så det vore smartare att ha en reflex sele på vintern och hennes vanliga svarta resten av året. Ska kolla upp det. Ska även leta upp julklappar till mammas hundar och någon julklapp till Nelly :) Måste även hitta en present till Linda, för hon fyller 35 år på onsdag! Vi ska på kalas på lördag!

Jag är så öm i axeln och nacken idag. Vet inte riktigt vad jag sysslat med? Hoppas det går över.
Förresten i lördags natt vaknade jag av kramp i benet. Fatta hur ont det gjorde. Jag kände till och med av det igår när jag vaknade. Haha knäppt.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0