Farsdag!

Grattis älskade far på farsdag! :) Vi kommer i eftermiddag och firar din dag! Och även din och mammas födelsedag som ni även ska fira idag!

Vaknade 7.15. Kunde inte somna om. Har vaknat hela natten och trott att jag ska upp och jobba, men detta är min lediga helg. Men jag kan inte koppla bort jobbet. Jävligt frustrerande. Absolut inget för mig detta. Jag vet inte om jag ska jobba imorgon. I fredes när jag kollade bokningslistorna så var jag inte bokad, men det kan ändras och ibland glömmer de ringa och berätta att de har bokat en och då har man ingen aning om det. Usccch. Jaaa,jag hoppas att november och december går fort.! Tur att det bara är ett vikariat, så jag kan gå vid årsskiftet.

Har varit ute på en promenad med Nelly. Träffade inte en enda människa. Jag är nog den enda i Ystad som är uppe vid denna tiden en söndag när man är ledig. Meeeen jag kan inte soooova! Skitjobbigt. Jag vill bara må bra och ha ett arbete som jag trivs med.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0