Lördag.

Då har det gått en vecka till. Tiden susar förbi. Har funkat rätt bra på de olika ställena som jag arbetat på. Men jag ska vara ärlig och säga att jag inte alls trivs med att arbeta inom pooltjänst. Detta är absolut inget för mig. Som det känns nu så går jag vid årsskiftet. Och går tillbaka till mina gamla jobb i Ystad.

Ledig idag. Tvättat, plockat och gjort ärenden. Alltid lika roligt när man är ledig. K jobbar tyvärr ikväll så jag får sysselsätta mig själv. Men jag är på säsong nio av mina tio vännerboxar så snart underhåller dem inte mig längre. Men fan vad dem är bra! :)

Nu ska jag gå ut på en prommis med Nelly. Helt svart ute. Det blir reflexvästen på Nelly. Så att hon syns!
Imorgon blir det farsdags middag hos mina föräldrar. Gåsmiddag! Mums.
Igår var vi på torpet och firade farsdag. God mat och sällskapsspel. :)

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0