Måndag.

Då ar det måndag och den sista november. Imorgon är det december månad! Vad mysigt! Nu är det bara en månad kvar av jobbet i Sjöbo! :)
Idag var jag ledig och ganska utvilad och frisk efter helgen. Nu hoppas jag att jag slipper bli sjuk mer i år..
Idag har jag varit i tomelilla på en däckfirma, de la på vinterdäcken. Jag hade lite panik för imorgon är det lag på att ha vinterdäcken på. Men nu är det fixat.
Farsan har varit en runda hos oss, han och jag har lirat Super Mario :)
Nu är K på jobbet och jag är ensam och uttråkad.

Ikväll blir det antagligen en promenad med Anna!

Later.



Postat av: Daniel

Skoj, en månad kommer att gå så snabbt såå!

2009-11-30 @ 15:27:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0