Piggare.

Idag är jag lite piggare faktiskt. Det började kännas bättre sent igår kväll. Idag kan jag andas normalt och är inte lika tjock i halsen. Slapp vakna med huvudvärk också. Täppt i näsan är jag fortfarande men mycket bättre.
Men jag får väl änå ta det lite lugnt idag.

Gårdagens idol. Tove är så sjukt duktig och hon är bara 17 år! Erik ägde Malmö arena igårkväll. Calle har alltid varit en stor favorit hos mig. Och Mariette. Hon har låtit likadant sen start. Varenda låt gör hon likadant. Det var på tiden hon åkte ut! Jag tror helt ärligt att Tove kommer vinna!

Nu ska jag ladda tvättmaskinen. Måste ha rena arbetskläder nästa vecka.

Imorgon är det 1:a advent. Myspys!

Later.



Postat av: cilla

fin blogg. kramisar

2009-11-29 @ 21:17:11
URL: http://wiccankraft.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0