Super Mario

Nej just det, inget jobb idag heller. Lönt? Nej inte direkt.

Blev ingen bio igår. Inga bra platser kvar. Så på söndag ska mamma och jag gå dit istället. Mysigt! :)
Igår kväll kom Sandra hit och kikade på idol. Jag ville att Mariette eller Reza skulle åka ut, helst Mariette men Reza åkte. Jag vill att Calle eller Tove ska vinna! Calle är så jävla grym och likaså Tove. De har utvecklats något oehört.
Efter idol så spelade vi mitt nya Super Mario Bros till Nintendo Wii. Skitkul! Men mycket svårare än det gamla Super Mario World ;) Jag har till och med lite problem med vissa banor :) Men kul hade vi!


Idag ska jag försöka få med mig mamma eller Anna till Ikea. Det har inte lyckats hittills ;) Men jag känner verkligen för Ikea.

Ikväll är det 35 års kalas hos Linda & Jörgen! Linda fyller år och ska få fina presenter som jag tror hon uppskattar! :)

Later.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0