Trevligt.

Igår var jag på 3 års kalas hos Emilia (Daniel och Sophie). Väldigt god mat och trevligt sällskap. Sen var det bara att gå hem och svira i andra kläder. Och Emelie kom hem till mig och bytade om innan vi skulle till Annas paljett födelsedagskalas.
De flesta hade Glitter, paljetter och stora rosetter. :)
Det var trevligt.
Jag var väl hemma ungefär 23.30. Visste ju inte om jag skulle bli inringd på jobb imorse, men det blev jag inte.
Det är så jävla jobbigt att INTE veta när jag ska jobba. Jag längtar tills årsskiftet så jag kan gå tillbaka till mina jobb i Ystad. Det ska bli så skönt.

Idag skulle vi nog köra ut en runda till Torpet.
Jag är sugen på Ikea. Men får väl knappast med mig K.

Nej, nu får man väl ta lite mat i magen. Om vi har något i kylen ;)

Later.



Postat av: Anna

Hur känner du/ni danne o sophie???

2009-11-15 @ 10:38:16
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0