Vaccination.

Nu har jag fått svinis sprutan. Det kändes knappt, men dock är jag lite öm i armen nu. Får hoppas jag slipper andra biverkningar som feber och sånt crap.


Idag berättade jag för min chef att jag tänker gå vid årsskiftet. Hon förstod varför jag inte trivdes med pooltjänst men tyckte det var tråkigt att jag skulle lämna för alla hade berömt mig jättemycket. Har fått höra att jag är duktig, ansvarsfull, snabb och att jag tar egna intiativ. (stavning?). Roligt att höra. Men nu när jag bestämt mig känns det som min stora sten i magen har försvunnit. Nu ska jag bara stå ut tills sista december. men det kommer gå fort.
Jag är välkommen tillbaka till alla mina gamla jobb i Ystad så det känns jättekul! :) Jag gjorde ett bra val, för min egen skull. Man måste tänka på sig själv och sin egen hälsa i första hand. Bra beslut, Geli. Bra beslut! ♥

Idag har jag jobbat på Rosenlund i Lövestad. Även imorgon ska jag jobba där. Är ledig på lördag. Men söndag vet jag inget om än.
Men på lördag väntas det två kalas. Emilias 3 år kalas och Annas 23 års kalas. Emilias på dagen och Annas på kvällen. Annas tema var "Glitter och paljetter och stora rosetter". Outfiten är klar. Hoppas att H&M paketet kommer imorgon bara. Har beställt ett svart smalt diadem med en svart rosett. Hoppas, hoppas att det kommer imorgon!

Later.



Postat av: Angelica

De va säkert ett br beslut du fattade :) Va stolt över dig själv istället att du tog ett sådan svårt beslut. Absolut så ska man tänka på sig själv!



Hoppas du slipper biverkninger. Själv fick jag inga, bara att jag vakande till på natten o mådde skit, men sen somna jag igen :) Så klart hade jag väldigt ont i armen några dagar, kunde knappt lyfta den eller röra den..



Va rädd om dig och h de så trelivt på dina kalas :)

Kramar

2009-11-12 @ 17:25:27
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0