Doktorn.

Hostat som en gnu hela natten. Ringde doktorn så fort jag vaknade. Jodå minsann. Nu ville de ta emot mig för att jag hade hosta och var öm i bröstkorgen. Han trodde inte det var svininfluensan iaf. Han trodde det var en vanlig virusinfluensa. Fick en stark hostmedicin. Lär väl tuppa av direkt.
Nu står K i köket och lagar till middag. Pytt i panna med stekt ägg. Vilken vardagslyx. Hahaahahaha! :)

Paljettjackan från Ginatricot var superfin! :) Snabb leverans. I like it.

Nu ska jag bädda ner mig igen!
Kul att ha en ledig helg framför sig när man är sjuk! :(

Later.



Postat av: Angelica

Krya på dig och hopas du får en mysig helg iaf och att K tar hand om dig ;)

2009-10-23 @ 17:09:22
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Hade det bara funkat så hade jag gärna väntat till mellandagarna. Vi kommer få ett mycket större rum än vi har nu och nu har vi 2 tv apparater på 17". Så det blir jättejobbigt och kolla på tv då. Här i lägenheten funkar det perfekt.



Krya på dig

2009-10-24 @ 10:20:22
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0