Dumma.

Jag hatar min axel. Innan har jag haft ont i min högra axel, men nu helt plötsligt har jag så jävla ont i min vänstra axel. Smärtan har även satt sig i nacken och vänster armen. Kan inte vrida huvudet åt vänster. Har ringt min sjukgymnast och fått en tid den 26/10. Lång väntetid.
Men men, imorgon är det jobb igen. Jag får väl ha huvudet rakt fram hela tiden. Eller nått.
Allting händer på samma gång. Suck. Blir så trött på sånt här skit.

Vi är mitt uppe i en budgivning på huset. Hoppas vi får det. K är så förälskad i detta hus! :) Sötnos.
Förresten så firar vi 4½ år tillsammans idag. När jag kom hem så stod det 10 rosa rosor och mitt favoritgodis på bordet. Vilken gulleplutt jag har fått tag på :)
Älskar dig finaste K!

Nu ska jag snart ta en kvällsrunda med Nelly och Anna.
Sen är det Housewifes som gäller.


Later.



Postat av: Anna

Vad kul. Grattis grattis. Var ligger huset??

Hoppas din axel bli bättre



kram kram

2009-10-13 @ 20:29:56
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Anna

Okej, men jag håller tummarna för er!!!



Kram kram

2009-10-14 @ 09:00:44
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Erika

hej Missa inte min bloppis från 40 kr och fri frakt!



för att hitta fler fynd titta bland kategoriern till vänster



ett tips bara :-D

Postat av: Angelica

Grattis :) exakt om en månad så har vi varit tsm i 6 år..se e lång tid, men tiden går så fort :)

Håller tummarna att ni får huset :) hade varit så kul för er!

Kramar :)

2009-10-14 @ 15:50:27
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0