Fredag.

"Då har man fredag i blodet igen. Det man missat de tar man igen. Man beter sig som en greve fast man inte har en spänn, då har man fredag i blodet igen." - perikles

Tidig morgon för mig även om jag är ledig. K's väckarklocka ringde. Han ska jobba lunch idag så jag är ensam hela dagen. Tänkte överraska honom med att städa lägenheten. Trots att det är hans uppgift att dammsuga ;) Men så slipper han det imorgon när jag är i Ullared och shoppar loss ;)
Ska laga till korvstroganoff med ris ikväll tänkte jag så jag får väl köra och handla sen också. Måste tanka bilen också. Hur kul är det? Måste ta ut lite shopping pengar till imorgon också. Imorgon kommer min väckarklocka ringa 04.50. Hmmpfff. Inte nice. Men det ska bli kul. :)

Ha en härlig fredagskväll.
"snart är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör" - OLW!


Later.



Postat av: Angelica

Ullared e så kul :) Du får skriva sen va du hitta för fynd..hihi :)

2009-10-02 @ 12:07:44
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0