Glad!

Intervjun gick toppen imorse i Sjöbo. De ville ha mig! Jag fick jobbet. Garanterad 85% inom pooltjänst i Sjöbo. Det innebär att man jobbar 85% men hoppar runt på olika arbetsplatser inom hela kommunen.
På måndag börjar ett vikariat som jag har i en månad ca innan pooltjänsten drar igång. Ska jobba 35 timmar i veckan på Lövestad skola. Ska bli så himla kul! Jag är så glad. Är garanterad jobb fram tills nyår till att börja med iaf. :) Wiiieeehooo.
När jag hade varit i Tomelilla en sväng och druckit te hos emelie och snackat skit med henne och anna så bar det iväg hem till Ystad igen, och när jag kommer till ytterdörren så står där en blombukett.
Det var mina svärföräldrar som gratulerade mig till jobbet. Så sött! De är dem bästa svärföräldrar man kan tänka sig! ♥

Nu ska jag ta en dusch. Nu är jag långledig. Fre, lör och sön. Sen drar det igång på mån. Spännande! :)

Later.




Postat av: Anna

Grattis grattis gumman!!! Vad kul för dig!!! Det var ju det jag sa till dig, det löser sig tillslut!! Kram kram

2009-10-01 @ 20:57:04
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åhh, så kul för dig! De e du verkligen värd efter att få ha tagit dagen som den kommer hela tiden..Grattis :) Kram

2009-10-02 @ 12:06:52
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0