hej.

Jag är på dåligt humör. Vaknade med jobbig hosta. Jag som trodde jag var på bättringsvägen. Igår kväll kände jag mig ganska bra, men vaknar ännu sjukare än vad jag var igår? Jävla skit. Jag vill bara iväg och jobba men min chef sa att jag skulle stanna hemma imorgon också. För om det nu är svininfluensa som jag har (vilket jag inte vet och läkarna vill inte kolla upp det för de kunde ändå inte göra något så fall) så är det onödigt att smitta ner folk.
Skulle egentligen iväg på möte idag och pröva arbetskläder och nya arbetsskor. Men det får vänta. De skulle beställa till mig så får vi hoppas att det passar.

Just nu underhåller mina vänner boxar mig.

Har klickat hem en paljettjacka eller väst eller vad jag ska kalla det, från ginatricot. För västen kändes lite liten och nu är den slut på deras hemsida. Så jag beställde denna i paljettmaterial istället.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0